22 Kasım 2012 Perşembe

Küçük Beylere Spor Ceket






İp : Rozetti Montana
Şiş: 5 no

Bu süper modeli yine Altınörgü'de ördük. Modelin orjinalini sevgili Nadide'nin blogundan görüp bizimle paylaşan Nurcan ablamızdı. Resimlerinden bakarak örneği çıkarıp bizim için örüp açıklamasınıda yaptı. Nurcan ablanın sayesinde bu ceketi örmek çok kolay ve zevkli oldu, çok teşekkür ediyorum kendisine.
Ben yine bu ceketi kuzenimin oğluşu Eymen için örmüştüm, ama malesef ona kısa geldi boyu. Eymen 4.5 yaşında ama boyu uzamış çok. Güya annesinden ölçüde aldım ama yinede kısa geldi. Şimdi uzatılması gerekiyor ama sökmek çok zor geldi. Bunu torunlarıma saklayıp yenisini örmek en iyisi sanırım.)



4 yorum:

tülin dedi ki...

Bu sanki kumaşdan dikilmiş gibi olmuş
KUTSEV.ELİNE SAĞLIK CANIM.

tülin dedi ki...

Serçev için Bulut Gölgesinde duyurumuz var.Yayınlarsan çok sevinirim.

seherinörgüleri dedi ki...

cok güzel harika olmus ellerine saglik canim.

tintirişin zembili dedi ki...

Ayy ben bunu çok beyendim çevreme bakmaya başladım bu yaşlarda kim var hemen örüp giydirsem diye:))
Ellerine sağlık