8 Nisan 2010 Perşembe

Tığişi Bebek Patiği (Crochet Baby Booties)


İp: Bravo Bebe
Tığ: 2 no plastik tığ


Bu patikler takımın bir parçasıydı ama detaylarını eklemeyi unutmuşum pardon kızlarr. Bu patikleri aşağıdaki şemaya göre ördüm. Şema üzerinde işaretleri ve bölümlerini yazdım. Yaparken resimleme fısatım olmamıştı malesef. Bu şekilde yardımcı olmaya çalıştım, bir sonraki modelde resimlemeye çalışırım. Yinede anlaşılamayan bir şey olursa seve seve yardımcı olurum.

İlk önce alt tabanı örüyoruz. 14 zincir çekerek başlıyoruz ve şemayı takip ederek alt tabanı örüyoruz. Taban bitince üst kısma geçerken örgü yönünü çevirinki örgünün düz kısmı taban altına gelsin.

Üst kısmın ilk sırasındaki trabzanları yaparken bir alt sıradaki trabzanın tepesine batarak değilde, alttaki trabzanın aralarından örerek yaptımki bu sırada bir çıkıntı oluşsun. Daha sonra bu kısma diğer renkle şemadaki sol üstteki alt taban kısmı oyasını uyguladım.

2 sıra normal trabzan ördükten sonra orta kısmında şemaya göre kesmeleri yaptım. Bu kısım patiğin ön burun kısmı oluyor. Kesmeleri şemaya göre yapınca burun kısmı büzülmüş oluyor.
Son sırada 7 trabzanı tek seferde çıtıktan sonra şemada sol yanda gösterilen yerden geri dönüp 14 zincir çekiyoruz ve okla gösterilen sağ yana batıyoruz ve yine geri dönüp zincirin içine 14 sık iğne yapıyoruz. sıraya kaldığımız yerden devam edip sırayı tamamlıyoruz ve üst bilek kısmının oyasına geçiyoruz.

Şemada alt kenar ve bilek oyasındaki yeşil noktalar boncuk oluyor. Siz isterseniz oralara boncuk veya inci koyabilirsiniz. Ben en son takıma uygun olsun diye küçük fiyonklar ördüm ve diktim.
Hepsi bu kadar umarım yardımcı olabilmişimdir.

Kolay gelsin.















3 yorum:

oficinadefiosbebe.blogspot.com dedi ki...

OLÁ , MINHA QUERIDA AMIGA , ESTÁ PERFEITO, LINDO, LINDOOOOOO.
BOTINHA PARA Á MAIS LINDA PRINCESINHA .
BEIJINHOS .
MÁRCIA.

SEVKUT dedi ki...

Obrigado pelo Marcia, amores...

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

eline sağlık çok cici