28 Şubat 2010 Pazar

Sarhoş Yoldan Şaştı Bere

 
 İp: Opal Kardelen (2 kat kullandım)
Şiş: 7 no

Bu bereyi sevgili Derya Baykal'ın programından öğrenip yaptım. Sitesinde videolu anlatım var. Yapılışı çok kolay ve zevkli bir bere. Yalnız biraz sayılarla oynamak gerekiyor bence. Ben bu bereyi verdikleri aynı sayılarla denemek için ördüm ama bence biraz daha derin olsa iyi olurdu.
Birde kendi arşivimi tararken bu bereyi daha önce kaydettiğimi gördüm. Daha önce bu siteden görüp arşivime kaydetmişim. Yani baya eski bir modelmiş aslında.


  




 

6 yorum:

muna dedi ki...

dogru söylüyorsunuz bencede biraz daha derin olsa daha iyi olur ben denedim ama güzel olmadi kaba durdu bu sayi oynamakta pek basarli degilim insallah siz yardimci olusunuz ellerinize saglik

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim rengine bayıldım modeli de ayrı güzel olmuş,dediğin gibi biraz derinliği olsa sanki daha hoş durur. Güzel günlerde giyin...

hobicik dedi ki...

cok guzel olmus canim,ellerine saglik,rengide harika

Shirley Araujo dedi ki...

hello friend work is fantastic, congratulations
kiss
Shirley

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUİŞ SEVKUTÇUĞUM.ALLAH HEPİMİZİN EVLATLARINA HAYIRLI KISMETLER VERSİN İNŞALLAH ZOR İŞLER ŞALLA ÖRGÜYLE HALLOLSA DURMADAN ÖRELİM.İYİ İNSANLAR ÇIKARSIN KARŞILARINA.BEN ÖRERİM ÖRERİM DE GELİN DE BUNLAR DA NE DERSE ŞAŞMAM.EŞİMDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR YAPMA SONRA ÜZÜLÜRSÜN DİYE.

inci duru dedi ki...

Harika olmuş, ellerinize sağlık...