14 Ocak 2010 Perşembe

Limon Aromalı Kek





 



Sinangil Unlarından  hediye gelen unlarımdan Limon Aromalı Kekunu ile yaptım bu keki. Gerçektende nefis bir kek oldu. Kokusu o kadar güzeldiki daha fazla dayanamayıp biraz erken çıkarmışım keki.  O yüzdende azıcık ortada çökme oldu ama önemli olan tadı değilmi ama:)))

Yapılışı:
3 yumurta
1.5 su bardağı toz şeker
3/4  su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvıyağ
100 gr. yumuşak margarin
2.5 su bardağı Sinangil Kekunu
fındık kırığı, file badem

Ben tüm malzemeleri karıştırdıktan sonra içerisine biraz fındık kırığı koydum. Kek kalıbına döktükten sonrada üzerine file badem serptim  tadıda görüntüsüde çok güzel oldu.

3 yorum:

bahar yorgun dedi ki...

ooohhhh mis gibi .... afiyet olsun. bende çok seviyorum sinangil unlarını

makhina dedi ki...

Bende bugün yaptım hakikaten güzel ürünleri varmış canım,ellerine sağlık.Afiyetler olsun.

Adsız dedi ki...

http://www.kadiningoznuru.com/oda-takm-modelleri-f66/boncukii-oda-takm-t320.htm

işleriniz bu forumda sergileniyor
herkesten çalmışlar sizdende