19 Ocak 2010 Salı

Adıyamanda Bir Çocuğum Var





Birmilyonkalem sitesinin düzenlediği Adıyaman'da Bir Çocuğum Var kampanyasına Altınörgü ailesi olarak ördüklerimizle destek verdik. Bunlarda benim, annemin ve komşumun yapabildikleri. Dün kargoya verdim inşallah sağ salim ellerine ulaşır ve çocuklarımızı sevgiyle ısıtır.







Bu erkek çocuk süveterini ve bereyi ben ördüm. Daha çok şey yapmak isterdim ama çok yoğun olduğum bir döneme denk geldi o yüzden elimden bu kadarı geldi. Güle güle giysin çocuklarımız.




Bu kız çocuk hırkasınıda karşı komşum Selime ablam ördü. Çok güzel bir hırka oldu, teşekkürler Selime abla.





Bu erkek çocuk süveterini annem ördü. Annem 70 yaşında ve hasta ama hala örgü örmeden duramıyor. Hele çocuklar için olunca  daha bir şevkle ve sevgiyle ördü anacığım.

2 yorum:

bahar yorgun dedi ki...

güle güle giysin çocuklar ...ellerinize sağlık

hazalca dedi ki...

yaptığınız şey gerçekten çok anlamlı ve özel,minik kalplari ısıtacaksınız.elinize sağlık