9 Ekim 2009 Cuma

Bebek Hırka


4 yorum:

Adsız dedi ki...

selam,çok güzel ögüleriniz var.bu hırkanın yapılışını açıklayabilirmisiniz?şimdiden teşekkür ederim

mesure dedi ki...

merhaba örgülerınızın hepsı bırbırınden güzel.beyz kazağı örmeye çalıştım.ama kol altından nasıl artırma yapmışsınz ben yapamadım.teker teker artırdım tuhaf oldu,hepsını bırden artırdım daha tuhaf oldu.kazak zaten çok küçük oluyor.yardımcı olursanız sevınırım.teşekkürler.

mesure dedi ki...

örgülerınızın hepsı harıka.bırbırınden güzel.beyaz hırkanın yapılışında şaşırdım.kol altında artırma yapmışınız.5.ve 6 ılmek.hepsını bır sıradamı artırdınız.yoksa teker tekermı artırdınız.her ıkısını de yaptım tuhaf bışey oldu.ben genelde resme bakar çıkarırım ama bunu yaomadım.

SEVKUT dedi ki...

Mesure hanım sorduğunuz hırka bu hırkamı? Eğer buysa yabancı bir model olduğu için açıklama yapamıyorum. Ama bu linkte ördüğüm aynı modelin detay resimleri var.
http://sevkut.blogspot.com/2011/01/erkek-bebek-hrka-tomten-jacket.html